Lego skoletaske scorer bedst i test

Jeg er personligt meget glad for Lego skoletasker, men jeg synes, at priserne er for høje, når Lego taskerne ikke er på udsalg. Selvom Lego taskerne klarer sig rigtigt godt i diverse test fra bl.a. Forbrugerlaboratoriet, så er en nypris på kr. 799,- i overkanten for, hvad jeg vil betale for en skoletaske til drenge, da de kan være meget hårde ved taskerne. Læs evt. mere om skoletasker til drenge her http://billige-skoletasker.blogspot.com/2011/06/billige-skoletasker-til-drenge.html.




Skal din søn eller datter starte i børnehaveklasse til sommer, så vil jeg klart anbefale den lille Lego skoletaske. Jeg er i sær glad for, at tasken er testet fri for PVC, nikkel og skadelige farvestoffer.

http://www.carriealong.dk/ kan du læse følgende uddybende tekst om Lego skoletasken:
Den lille LEGO skoletaske er blevet testet af ForbrugerLaboratoriet til børn fra ca. 6 år og har fået topkarakter over hele linien.

LEGO skoletasker er designet i samarbejde med førende kiropraktorer, for at sikre den optimale ergonomi. Ved LEGO skoletasker er tænkt på  bløde og regulerbare skulderremme samt brystspænde. Ergonomisk udformet rygpanel. Brede og kraftigt polstrede skulderremme. Reflekser på taskens 4 sider. Termoisoleret forlomme med tilhørende madkasse. Medfølgende drikkeflaske.  Medfølgende aftagelig gymnastiktaske. LEGO skoletasker er fremstillet uden brug af PVC, nikkel og skadelige AZO-farvestoffer.